ในรอบการประเมินความพึงพอใจครั้งที่ 1/2568 (มกราคม 2568) สถาบันวิจัยและให้คำปรึกษาแห่งมหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ได้รับคะแนนความพึงพอใจเฉลี่ยสูงถึง 4.72 จาก 5 คะแนน คิดเป็นร้อยละ 94.4 จากนักวิจัยที่เข้าร่วมการประเมินทั้งหมด 66 คน
การบริการด้านการเงิน ได้รับคะแนนเฉลี่ย 4.76 โดยมีการจ่ายเงินโครงการที่ถูกต้องและตรวจสอบได้ รวมถึงการให้บริการยืมเงินทดรองจ่ายที่รวดเร็วและมีความสะดวกในการรับจ่ายเงิน
การบริการด้านการบริหารงานวิจัย ได้รับคะแนนเฉลี่ย 4.71 โดยเจ้าหน้าที่มีความกระตือรือร้นและเอาใจใส่ในการติดตามและแจ้งความคืบหน้าของโครงการ รวมถึงการแก้ไขปัญหางานโครงการอย่างมีประสิทธิภาพ
การบริการด้านสิ่งอำนวยความสะดวก ได้รับคะแนนเฉลี่ย 4.70 โดยมีความสะดวกในการใช้ห้องประชุมและโสตทัศนูปกรณ์ รวมถึงการติดต่อรับบริการที่สถาบัน
TU-RAC มุ่งมั่นที่จะพัฒนาการบริการให้ดียิ่งขึ้นต่อไป เพื่อสนับสนุนการวิจัยและการพัฒนาของนักวิจัยทุกท่าน
.
Thammasat University Research and Consultancy Institute (TU-RAC) Reveals Researcher Satisfaction Survey Results Exceeding 94%
In the satisfaction survey round 1/2568 (January 2025), Thammasat University Research and Consultancy Institute received an average satisfaction score of 4.72 out of 5, equivalent to 94.4%, from 66 participating researchers.
Financial Services received an average score of 4.76, with accurate and verifiable project payments, prompt advance payment services, and convenient financial transactions.
Research Administration Services received an average score of 4.71, with enthusiastic and attentive staff who regularly update project progress and effectively solve project issues.
Facility Services received an average score of 4.70, with convenient meeting rooms and audiovisual equipment, as well as easy access to institute services.
TU-RAC is committed to continuously improving its services to support the research and development of all researchers.